woensdag 13 juli 2011

(C13-07-’11) Weer over het visum



Ik voel me zoooo machteoos. Maandag ontving ik een mail van de vice consul, naar aanleiding van mijn mail aan hem, waarin hij zegt dat het paspoort met visum in Banjul zou moeten zijn. Natuurlijk meteen mijn lief gesmst dat hij het consulaat moet bellen.

Vandaag, woensdag een sms gestuurd of hij kan laten weten of hij het visum nou al heeft. Komt er een half smsje aan dat gisteren al is verstuurd waarin hij schrijft dat het consulaat zegt dat het visum nog in Dakar is. Het consulaat zou bellen met de ambassade… en daar breekt het smsje af.

Ik heb net weer een mail gestuurd naar de vice consul met de vraag wat we nou nog kunnen doen? Waarom het zo lang duurt? En of hij ons alsjeblieft kan helpen. Ik wil niet te lastig zijn natuurlijk want dat kan averechts werken, maar ik raak zoetjesaan in paniek.
Geprobeerd mijn lief te bellen maar ik krijg geen contact. Zijn nummer zou niet available zijn…

HELP

Zo dicht bij de finish na een jaar visumperikelen. Wanneer kunnen we nou eens blij en gerust zijn en gaan genieten van de voorpret??? Dit is toch niet menselijk meer.

Als je dit leest, wil je dan een kaarsje voor ons opsteken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten