dinsdag 1 maart 2011

(G 01-03-’11) Terug naar de Bron



Laat me terugkeren naar de Oorsprong
            Volkomen rust en vrijheid
            De ultieme ont-moeting
Wanneer is mijn taak hier volbracht

Ik kijk uit naar de her-eniging
            En zal niet langer alleen zijn
            Heel zijn, met alles
Zoals het is bedoeld

Mijn geest is moe, geknakt
            Ik moet weer vrij zijn
            Me laten meevoeren op de wind
Ik wil weer heel zijn

Afscheid, tijd voor afscheid
            Van een illusie
            Ik heb het gevecht verloren
Omdat het niet waarachtig was

Onderweg ben ik vergeten
            Dat ik vleugels had
            Ik kroop over de grond
Omdat ik mijzelf misleidde

Ik ben niet van hier
            Het spel heeft me gebroken
            Mij rest de behoefte aan stilte
            Om weer te kunnen groeien
En mijn vergeten vleugels terug te vinden



01-03-‘11